vineri, 10 august 2012

Wa' The Fuck !

             E noapte ! He, nu dorm ! Eu vreau sa dorm, dar mintea mea are o atitudine compulsiva cand vine ideea de a dormi (sau necesitatea) si asa cum ne-am obisnuit, sa avem un "scumbag brain"...al meu se plimba prin timp aiurea cautand leac pentru amalgamul in care se afla (referitor la stari).
             De ce nu pot dormi? Nu e problema mea (partea si personalitatea din creier/mine care scrie acum) ci a jumatatii celeilalte de creier, aia obsedata de ideile pe care nu mi le "zice" dar imi da indicii ca  s-au infipt in neuroni mai rau ca sulita in animal si nu le poate rezolva.Ha ha ha ha !
            O juma' de creier se joaca de-a misteriosu' si in acelasi timp e real ca e nestiutor ce face si ce gandeste, iar cealalta(cea prezenta aici si acum) trebuie sa faca pe detectivul si sa afle ce dracu se petrece in cealalta jumatate plecand de la o insomnie prelungita.
            Ciudaaaaat! Parca's paranoic de la oboseala ,dar daca stau sa analizez nici eu nu inteleg ce se intampla si nu ma inteleg ca persoana fizica si nici ca ganduri sau "sentimente".

Vegetez! vegetez uitandu-ma la monitor timp de 5 minute fara sa am un gand sau o idee in cap si nu pot sa dorm.This shit is siiiick ! Ca si cum as dormi cu ochii deschisi dar sunt constient de tot ce se petrece in jur.
E o boala?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu