miercuri, 22 mai 2013

Fals si uz de fals !

Urasc sa fiu mintit,numai legat de ceea ce-mi pasa pentru ca ma simt inselat si tradat,iar cand tradarea tine de ceea la ce persoana ta apreciaza foarte mult (cel putin atat), devine o nebunie in inima ta si se naste o ura imensa cu un bpm rapid.Stii, cand iti simti inima innecata si pulsul e marunt dar inima rupe
pieptu'.E un sentiment complex. Nu despre asta e vorba, dar vroiam sa te fac sa-ti aduci aminte starea aia de innecare pulsativa.E vorba de faptul ca toti trisam in realtionarea cu celelalte persoane pe care le intalnim.Uita-te in jur, uita-te la tine intai ! Cand pleci de acasa, te imbraci frumos ca sa fi placut pe strada sau de persoanele cu care te intalnesti.Daca esti femeie, pui o tona de farduri si parfumuri si etc. Vorbesti fara sa injuri cu persoanele pe care abia le cunosti (ma refer la persoanele bolnave la figurat de tourette) si tot felul de fandoseli (unele's de bun simt), majoritatea fiind de prost gust.Sunt carora le e frica sa fie naturle cu toata lumea pentru ca ori le e frica sa nu cumva sa se faca placute ,ori nu stiu ca e imposibil sa fi pe placul tuturor :). Nu e vorba de altii, pentru ca intai iti scoti barna din ochi apoi te uiti la altii.Sau nu judeca ,pentru ca tu sa nu fii judecat la randul tau.Neah ! Mi-am scos barna si mi-am analizat-o complex. Sunt un corp care sta drept intr-un spati si functionez ca o masina.Imi bate inima, imi functioneaza toate articulatiile, totul perfect. Mi se daruieste Liberul Arbitru, inteligenta, si putere de decizie si incep sa functionez ca un om.Am sentimente, le simt, dar cum voua (sau majoritatii) va e frica de serpi, asa mi-e mie de sentimentele mele(mi se par penibile cand vine vorba de sentimentele mele) asa ca-mi bag un PLUG de ignoranta si de orgoliu amestegat cu ironie si sarcasm ca nimeni sa nu mi le cunoasca(mi se pare ca sunt aratat cu degetu' de miliarde de oameni daca, stiti voi...).Dar cand las bariera jos, explodez mai rau ca o super nova si sunt coplesit si se simte atat de bine... Desi bariera mea e buna si o folosesc cu succes sa nu fiu tepuit sa poate sa inselat si ta ispasitor.As da orice sa-mi pot folosi starea reala intr-o lume civilizata. 



 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu