joi, 2 august 2012

"Imi place pe blog" si "Initiativa"

             Imi place pe blog pentru ca nimeni nu ma poate intrerupe cand relatez in scris; daca stau sa scriu, nu mai e o persoana cu gura mare care trebuie sa ma intrerupa pentru a zice ceva, asa ca in scris sunt mai libertin (totusi, trebuie sa raspund comentariilor).



             Intru pe facebook in fiecare minut(cred ca din dependenta proasta; inchid tabul, in deschid pentru 3 secunde, il inchid), uneori uit de el cu orele, cu zilele, dar ma apuca sa intru si sa citesc feedurile (mai aflu ceva nou, pentru ca unii posteaza curiozitati, fapte, chestii interesante de citit, dar si poze.Mai aflu ce e in trend, ce se mai "consuma" si ce e "de porc".Cei care ma cunoasteti mai bine, stiti ca mie imi place sa observ pentru ca invat mai multe despre voi, decat sa ma implic in lucruri straine ochiului, dar si mintii mele.) si-mi apare intr-un chenar, in colt, "cat valorez.Adica?, o sa va intrebati;pai scrie:
ce studii fac in prezent, starea civila, locul de munca, orasul in care locuiesc.Citesc si parca nu-mi vine sa cred ce-am realizat pana acum.Mi-am dorit extrem sa ajung la facultate;am luat Bacalaureatul.Mi-am dorit extrem sa intru la orice facultate ce tine de Universitatea Politehnica Bucuresti; am intrat la Inginerie Electrica.M-am falit si-am fost atat de mandru de mine ca sunt student si ca-mi place ceea ce invat; mi-am batut joc de al doilea semestru in ultimul hal.Locul de munca, nu e acela(mi-as fi dorit).Sunt un inginer mai mic in linux pentru ca m-am chinuit sa-l invat, am reusit, dar m-a plictisit si el.Scrie ca sunt casatorit; ei bine cam asa pare sa fie, nu inca, dar poate urma(nu mi-e frica de starea civila; in biserica nu intru), imi bat joc si de asta(uneori, si pare ca mai mult decat trebuie, dar nu e asa).Locuiesc in Voluntari, un oras langa Bucuresti (Bucurestiul cel cu multe oportunitati, ai zice) si o sa ma mandresc cu el pentru ca-mi place, dar cu adevarat vreau o casuta de lemn undeva pe-o pajiste verde in nordul Romaniei.

Am scris de te-am plictisit (dar ai sa afli ca si tu esti ca mine, sau ma poti contrazice; eu am dat exemplul meu).Ma (ne) vad (vedem) cu sacii in caruta si apoi nu ne mai intereseaza, dar ai sa vezi ca la supratata oamenii care te cunosc zic ca ai o viata de la buna in sus, citindu-ti facebook-ul, dar in sinea ta esti doar cel care-si bate joc de viata ta,asa cum fac si eu.Cred ca din cauza asta m-am apucat de scris, sa-mi dau ofurile afara.

Iti doresti ceva extrem de mult (ti-ai vinde corpul pentru a obtine) si-ti trece dupa 3 secunde pe ceas.Aici m-am referit la bunurile materiale.Poti avea toti banii tipariti vreodata in cont, dar iti trece, te vei plictisi de ei si de tot ce cumpara ei in 3 secunde dupa ceas.Din cauza asta se spune ca banii nu aduc fericirea.O sa-mi zici:
"eiiii, de unde stii tu ce-as face eu?"
Hmmm...adu-ti aminte cat ti-ai dorit telefonul pe care il ai si cat l-ai curatat prima saptamana, iar acum il arunci de colo-colo.adu-ti aminte cat ai vrut calculatorul sau monitorul pe care-l ai acum, si cat de multa grija ai avut de ele, iar acum nu-ti pasa...si sunt multe exemple din viata ta, dar si a mea (si chiar a altora).Exact acelasi lucru se intampla cu averi mai mari.

Daca acelasi efect cu bunurile materiale se intampla cu dorintele, realizarile si sentimentele tale, aici intervine batjocura fata de tine, de respectul de sine si de viata ta.
Asa cum eu mi-am batut joc de mine, nu trebuie sa-ti bati si tu.Eu mi-am dat seama la timp(nu chiar eu,dar am fost ajutat de actuala-mi "sotie" si am primit si alte palme dupa ceafa) si incerc sa-mi remediez situatia.

Ipocrizia si prostia e tot ce ma deranjeaza la oameni, pentru ca ajung sa se distruga si in alte moduri.Se trezesc avand ce-si doresc apoi arunca la gunoi si-si bat joc fara sa isi dea seama.E o problema mare peste care nu poti trece usor,odata stricat iti trebuie multa munca si perseverenta sa treci peste , dar urma ramane si trebuie s-o iei ca exemplu negativ (si sa-i tragi si pe ceilalti de maneca).

Observa si indreapta ,nu observa si ramane indiferent pentru ca nu faci nici macar o schimbare in bine ci vei balti, tu si ceilalti, in propria prostie si stare alterata, vei ajunge sa-ti reprosezi de ce traiesti asa si o iei de la capat.

O sa citesti asta, o sa realizezi tu ceva, o sa te trezeasca la realitate, dar mai tarziu uiti si ajungi tot unde erai.Asa ca ia tu un post-it sau scrie-ti mare pe frunte ca trebuie sa-ti iei inima in piept, sa lasi lenea, si sa te pui pe munca ca sa devii ce vrei sa fii cu adevarat.Nu lasa nimic sa te copleseze, nu exista asa ceva.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu