miercuri, 1 august 2012

Blogging

              M-am reapucat de blogging.Ca sa-mi incarc timpul (nu din plictiseala) si ca sa ma descarc.Nu-mi pasa cine citeste si cati cititori am, incerc sa-mi pun ordine in ganduri si sa ma descarc sau sa ma incarc scriind.



             O sa am o postare pe zi (eventual plus o melodie la sfarsit, cum m-am obisnuit).Nu stiu daca ma voi canaliza spre ceva anume sau o sa ridic in slavi(sau o sa arunc cu cacat) in tot ce nimeresc/vad/sustin.
              Am capu' destul de mare incat sa-mi pot vedea singur de mine, dar, mai mult o sa am grija de voi si-o sa ma critic pe mine insumi in aceeasi oala in care va critic pe voi; si vice-versa.

             Timpul a trecut, persoanele pe care le cunosteam s-au schimbat (in bine sau rau) si nu-mi convine deloc.Am crezut ca ramanem toti mici si ne vom juca de-a viata impreuna, dar n-a fost sa fie.Sunt gelos pe timp pentru ca el poate fi cu toti odata, dar si suparat pentru ca ne indeparteaza si ne schimba.Timpul poate fi martorul tuturor; vreau sa eu sa pot fi martorul vesnic al omenirii.


Un comentariu: