marți, 21 mai 2013

Misoginism

Sunt misogin si cred cu desavarsire ca femeile sunt proaste inca de mici (nu ca barbatii ar fi mai straluciti la cap, dar de la o varsta, barbatii incep sa devina mai straluciti) si ca ,cel putin eu, nu mai vad o femeie
inteligenta atat de des.O femeie inteligenta e pe cale de disparitie.Acum depinde ce intelegeti voi prin "femeie inteligenta", nu ma refer la un Einstein cu tzatze ci doar la o femeie care stie sa se comporte la aceealasi nivel cu varsta pe care o detine :). Sunt in mare arte gunoaie de femei care o tin asa pana la batranete , iar lista e lunga."Dar de ce nu zici despre barbati?" or sa zica o femeie citind; Ei, nu ma uit la barbati si ma intereseaza doar persoana mea cand vine vorba de sexul masculin.Imi plac femeile , imi plac pisicelile lor si chestiile kinky dar nu in exces, trebuie sa aiba si un simt al responsabilitatii si sa nu treaca in partea publica cu pisiceli si chestii ca ,mortii lor, trebuie sa aiba respect de sine,stii?Daca o iei cu chestii kinky in public ca sa vezi cati obsedati atragi, e de prost gust.Asa cum zicea un mare artist in viata, sa nu e chiar atat de mare, "Fii frumoasa, imbraca-te decent si pari greu de atras, iar in pat comporta-te ca o curva".A zis ceva de fii curva in public? Neah! Stiu ca aveti o sexualitate pe care vreti s-o improspatati sau sa vedeti cat puteti s-o stapaniti, dar nu asa aiurea ca sunteti niste gunoaie. Ador femeiele, sunt niste fiinte...DAMN ! Iubesc femeile care stiu sa fie femei adevarate, si ma indrogostesc de fiecare data cand vad una.Ma loveste.BAAAAM ! Si cad lat langa ea :).O femeie care iubeste e si mai atragatoare pentru altii :))), e ciudat dar parca vrei afectiunea ei precum ai vrea sa castigi la loto, mult mai mult de atat !O femeie adevarata doar prin prezenta ei te face sa fii indragostit si sa simti moleseala aia e picioare fara sa intervina sexul sau felul cum arata.O femeie e divina cand stie sa fie femeie.N-am cuvinte si mi le-am si piedut imaginandu-mi cum e sa fii iubit de-o femeie adevarata, imaginandu-mi tot felul de scenarii ciudate (fara obscenitati) e greu sa va explic ce endorfine-mi curg acum prin cap si ce stari traiesc doar gandind la femeia ideala .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu