luni, 3 iunie 2013

Martorul divin

Ma gandesc inca de mic sa devin un fel de martor divin si sa traiesc pe veci.Dorinta mea e sa vad sfarsitul evolutiei omului.Vreau sa fiu martorul apogeului fiintei umane si a planetei Terra, sa stiu ce vor descoperii si cum o sa arate lumea la un infinit de ani de aici incolo.
Dupa ce se vor distruge oamenii (cred ca asta e sfarsitul omenirii, dar nu am gasit inca un final sau nu sunt sigur de unul precis), sa devin eu un Dumnezeu  si sa refac eu cu mainile mele o lume noua pe care s-o ajut sa dainuiasca si sa-mi tina de urat tot restul vietii mele (adica infinit), sa-i invat si sa-i ascult....Ca un bunic cu nepotii lui intr-o zi de vara in vacanta.

Cred ca asa o sa si imbatranesc, imaginandu-mi.Daca as putea sa-mi proiectez rodul imaginatiei mele pe-o pelicula de film si sa vedeti si voi cum mintea mea creaza...Prin text nu pot descrie imagini, iar o imagine , stii deja, valoreaza cat o mie de cuvinte.




Mie imi place Pamantul aici si acum, asa cum e.Cand o sa imbatraneasca, o sa fie urat ca o baba.Nu stiu cum el va suporta pe unii dintre voi...


Cum crezi ca rasa umana va dispare ? Ti-ai pus vreodata intrebarea asta ? Sau cum crezi ca e dincolo de galaxia noastra ? Cum ar fi sa-ti faci concediul pe alta planeta si sa te indragosteste de-o persoana de pe alta si sa locuiesti pe alta ? Cum ar arata viata peste 435.345.353.245 de ani ? Of, cat as vrea sa vad asta, dar imaginatia nu are liminte , deci am o speranta cu totu' ca nu e realista sau aproape de adevar.

 Ascultati si:



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu