sâmbătă, 18 mai 2013

Nicidecum ateist

         Nicidecum ateist , mi-am gasit o religie dupa ce m-am plimbat prin toate si le-am tot studiat.Stii ca...atunci cand dai de greu incepi sa-ti recapeti credinta, dar mie nu mi s-a intamplat asa.Dupa ce am urat atatia ani biserica,preotii, si restul lumii (inca-i urasc, dar nu pe toti) si dupa ce i-am adresat atatea intrebari si reprosuri Atotstiutorului, dupa ce m-am certat singur cu El si l-am facut idiot si toate cele si i-am si zis ca nu e mai presus decat mine, ca as vrea sa-i iau locul macar o zi sa-i arat eu cum se face.GHICI CE? Nici nu m-a bagat in seama !!! Pai si cand mi-a dat o palma blanda dupa ceafa si m-a facut sa-mi dau singur raspunsurile la intrebarile mele si la reprosuri si mi-am aratat singur cat de bou sunt.DA ! SINGUR ! Bine, eu vorbesc in majoritatea timpului cu mine insumi cu voce tare chiar si in gand, dar raspunsurile care-mi veneau in minte cand vorbeam cu mine, mi-am dat seama ca nu erau ale mele si veneau prea cursiv.Ce vreau sa spun e ca EUL cu care vorbeam nu era defapt EUL din mintea mea, ci ALT eu care vorbea atat de cursiv si-mi raspundea atat de rapid si simplu...DAMN ! N-ai Inteles? PFOAI ! Eu vorbeam cu mine, dar nu-mi raspundeam eu !YEEEEY ! 

Ciudat, zi-mi ca's nebun ! Nu-mi pasa ce-mi zici, scoate-ti barna din ochiu' tau, aoi vezi-ti de mine :))).Ceva de genu'.

Pai si cum am ajuns eu la asta? Pai inafara de fatul ca M-A BAGAT IN SEAMA ! Si nu m-a facut sa ma tarasc ca un idiot, deobicei asa face ca sa-ti raspunda la intrebari :)))) , te trece prin foc si ciur vazusi si filmul OSTROV care mi-a aratat ca nu's departe de calea ce trebuia s-o urmez, DA-AAAR derapasem rau de tot si ca's si altii cu mine-n oala (si nu aia din iad).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu