luni, 27 mai 2013

Dacheeba !

       Cand te loveste (nu conteaza ce), simti si reactionezi.Bai frate, dar cand ii dai in orgoliu unei persoane cu o pietricica o sa se reverse peste tine un munte intreg.Sentimentele negative ca ura si orgoliul sunt cele mai sincere , obiective si traite la perfectie fara ca persoana sa-si subestimeze sau sa incerce sa poata sa controleze asemenea trairi. <- Asta era ca introducere, nu conteaza decat sati aduc aminte sau sa-ti explc cum sta treaba.

Nu ca v-ar interesa, dar eu imi pot controla tot ce simt si nu stiu cum am reusit performanta asta.Poate de la ignoranta fata de unii, altii sau de la nepasarea sublima pe care am puratat-o pana acum societatii de consum si a prostitutiei inteligentei majoritatii care dpdv al societatii are putere si minoritatea luminata trebuie sa mergem dupa ei.Suntem codusi dupa deciziile pe care ei le iau.

Cat am fi putut noi realiza, daca am fi fost liberi sa facem tot ce ne dorim si am fi avut resurse sau eram incurajati.Da , tu ! Ce puteai sa realizezi pana acum daca aveai resursele necesare? Hm ?! Sau poate vroiai doar incurajare...Gandeste-te !Acum.

Sunt multe, huh? Ei ,las' ca vine si vremea noastra !



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu